sâmbătă, 29 decembrie 2007

50

Lei, intr-o seara, pe cap. Cam mult dar ne-am asumat riscul, am vrut sa iesim la turneu in Bucuresti si am iesit. Atat as cheltui intr-o seara de betie crunta in Oradea, din aia care se termina la 6 dimineata intr-o vagauna pe care nu o recunosc, alaturi de o persoana pe care nu o recunosc. Aici am baut cateva beri si am plecat la 12 acasa de banii astia. Noi sa fim fericiti, nu-i bai...

Am luat-o de la Unirea unde am vrut sa fac niste cumparaturi, am esuat insa din cauza ca e prea mare magazinul si nu am inteles nimic din el. Apropo, la etajul 4 e o chestie care se numeste funland si e bestiala, bowling, biliard, snooker, squash, jocuri mecanice, darts, jocuri electronice etc etc, chiar as mai vizita chestia aia mai pe indelete.

Am continuat cu Fire care spre suprinderea mea era plin ( inca nu era 19:00), asa ca am ocupat locurile libere de la bar. Am cerut 2 cafele care au venit standard se pare cu laptele in ele, asa ca am mai cerut una fara.. Era frig ca dracu, asa ca dupa ce ne-am uitat oleaca la extreme tv ne-am retras cu demnitate. Urmatoarea destinatie a fost Laptaria, unde am spart repede 2 beri, la fel, plin, tot felul de oameni pe acolo, am stat la tejghea in picioare, pentru ca nu era nici masa nici scaune.

Dupa cum am dezbatut toata ziua, final destination urma sa fie El Comandante. Acolo s-a spart jumatate din suma cheltuita, pentru ca am avut chef de un vin. Vin care dupa cele 2 beri din Laptarie si-a spus cuvantul, asa ca pe la 23:00 eram vesel bine de tot, dansand (singur..) pe ymca, i love you baby si ce alte chestii gay mai punea dj-ul acolo. Ne-am dat seama ca ceva nu mai se leaga, in momentul in care cantam pe 2-3 voci fiecare piesa care mergea, asa ca am luat fundul de sticla de vin care ramasese si ne-am extras din club (mai mult sau mai putin usor), dupa care nu stiu exact ce s-a intamplat decat ca am ajuns inapoi la Laptarie. Stike mai zice ca mergeam pe strada si cantam "i like big butts and i cannot lie/the other brothers can't deny" si la un moment dat am inceput noi si a continuat in locul nostru o tipa care venea din partea cealalta. Ce s-o fi gandit si aia saraca despre noi. Parca ne-am mai suparat pe 1-2 bancomate pentru ca nu ne dadeau bani.

In Laptarie era gol asa ca am plecat dezamagiti catre casa (dupa ce am mai baut un pepsi si o bere). Am reusit sa scoatem cea mai ieftina cursa pana acasa cu taxiul, 10.50 lei e un record. Tin minte ca pe la mijloc ne-a intrebat tipul "pe la baba novac sau pe la dristor" - moment in care in mintea mea s-a creat o debandada de nedescris, intrebari, raspunsuri, scheme, schite, variante, calcule, intr-un final am luat hotararea ca varianta 1 ar putea fi cea corecta, si de altfel a si fost.

Raportul calitate/pret a fost clar in defavoarea noastra, am mai explicat la inceput de ce, insa probabil ca trebuie sa ne obisnuim cu situatia asta daca vrem sa ne mutam. Oricum pana una alta a fost o seara frumoasa si destul de reusita.

Acum sunt la Oradea si nu e rau daca ma gandesc bine, dar parca totusi mi-e putin dor :)

Niciun comentariu: