joi, 27 decembrie 2007

Fucking sleepless nights

Am dormit ca dracu azi noapte. Am avut tot felul de ganduri, mai dubioase sau mai putin. A fost un late-night-thing-that-made-me-happy, dar mi-au aparut apoi si problemele de la faculta in cap, stricand frumusete de noapte. Am dormit pe reprize de 2 ore, mai exact 2 astfel de reprize.

In alta ordine de idei sunt in Bucuresti si e perfect asa. Aproape perfect. Mi-era dor de isteria din orasul asta. Aici e foarte agitat, probabil efectul sarbatorilor, care mai nou isi face simtita prezenta din plin la romani. Am terminat de cantat, a durat cam 20 minute, intr-un cort care se numea "cortul de ciocolata" si era plin de copii carora li se servea...ciocolata. Cred ca pe gratis, ceea ce rupe tot, pe vremea mea nu visam la crema de ciocolata turnata peste bucati de fructe GRATIS.

Diseara ies in oras, avem de gand sa vedem ce se mai intampla la Laptarie, si apoi sa ne refugiem in niste halbe la El Comandante. Alina zice ca a dansat ieri pe acolo, sper sa se lase si diseara cu dantuiala. Bipuie un telefon in casa asta si ma irita enorm si nu stiu cum sa-l fac sa taca, ma inhiba. Asa frumos e la Bucuresti :) Sa aveti o seara frumoasa.

Niciun comentariu: