vineri, 28 decembrie 2007

Disperatilor

Sunteti niste consumeristi. Ma duc in orice magazin si daca am noroc sa pot intra, atunci sigur petrec cel putin jumate de ora pentru un nenorocit de pachet de guma. Bine ca suntem saraci lipiti pamantului noi romanii, insa avem supermarketurile pline cu toate varstele. Mai ales pensionari, nu stiu daca ati observat, dar tot varstnicul e in super-hypermarket cu cosul plin, iar daca mai ai si curiozitatea sa te uiti ce a cumparat, poti sa ai surprize ca si mine sa vezi in cos vinuri, pim's, milka, kilograme de carne, fructe super exotice si alte minunatii. For fucks sake, EU nu-mi iau pim's pentru ca mi se pare cam scump...

Vine apocalipsa, trebuie sa ne facem provizii!! Jumate din magazin expira in 2 luni dar ce conteaza. Asa arata cozile la case, de parca de craciun/rev toata lumea s-ar spala de 3 ori mai mult, s-ar kk de 12 ori pe zi, si ar manca 2 porci + 14 oua la pranz. Vorbeam cu un prieten ca daca lumea ar putea sa puna in cos raftul cu totul, probabil ar face asa. Si am vrut doar ceva cornulete 7 days. Suntem nisite consumeristi disperati.

In rest sunt fericit in linii mari :)

Niciun comentariu: