marți, 25 decembrie 2007

Craciunul meu

M-am trezit si am umblat dupa un cadou, pe o vreme de toata jena, apoi am schimbat biletele pentru Bucuresti, noroc ca am mai gasit locuri, pentru ca pe langa faptul ca romanul cumpara tot de peste tot de toti banii, in aceasta perioada se pare ca si calatoreste peste tot.

Seara am fost la taica-meu si am mancat prea mult. Ritualul obisnuit, impachetat 2-3 ore, dezpachetat 15 minute, bucurat, mancat, baut etc. Apoi am mers la un poker cu baietii dar eram "bolnav" de la precedentele abuzuri. O sa ma ingras 2 kg dupa sarbatorile astea, cu siguranta, dar vorba ungurului - porcul si barbatul nu-s nimic sub 100 kg.

Poker night rocks, am intrat cu 10 lei si am iesit cu 24. Mi-era dor de o seara din asta de ineptii.
Ciupi s-a logodit, e ciudat si dragut in acelasi timp. Adi (grasu...?) e slab, de-a dreptul skinny in ultima vreme, arata bine, sunt mandru de el. Budu a primit caddy de la RDS. Sergiu e un evreu, dar asta nu e o noutate.

Maine program impreuna cu mama, la Grazzi. Inca un craciun dragut alaturi de toate familiile mele. Inca ceva si era totul perfect :)

Niciun comentariu: