marți, 1 ianuarie 2008

Anul asta (2008)

A inceput prost. Sau bine..dracu stie. La momentul 0 cred ca beam o sampanie, vorbeam cu un prieten si ma gandeam la cineva drag, asta e de bine nu? Adica e un start ok. Da, dar eram la un party care a avut o finalitate absolut penibila. A fost si prima data cand am "lucrat" de rev. Asta ne e nivelul ca tara, suntem niste manelisti cu totii, in sinea noastra. Ne-au dat-o in fund prea multi asiatici cat sa nu se simta lucrul asta. No, nu conteaza, ideea e ca am facut bani, am baut, mancat, ras etc, dar toate astea in niste circumstante badarane, infumurate, de cea mai joasa speta posibil, pe care nu vreau sa le repet niciodata. Intr-un fel ma si asteptam parca.
Poate ma si hotarasc odata sa scriu despre, dar n-am nervi acum, diseara imi tin si eu revul si vreau pana atunci sa nu ma gandesc la prostii.

Un an nou fericit va doresc tuturor!

p.s.: O veste buna am primit totusi de dimineata: nu voi mai "lucra" niciodata la Vandana.
Super.

Niciun comentariu: