marți, 22 ianuarie 2008

Sunt sociofil

Da.

Am ramas dator cu o explicatie in seara asta. Ideea e urmatoarea. Ador contactul social. Am avut un feeling dubios aseara, am simtit ca sunt al dracului de singur. Si nu eram, evident, anumite persoane sunt tot timpul langa mine intr-un fel sau altul. Pur si simplu am simtit ca sunt singur in camera si ca nu suport starea asta. Mi-am dat seama tot atunci ca eu de 8 ani ies aproape in fiecare zi in oras. Singur, cu prietena, cu prietenul, cu amicul, cu aia de nu-i suport, cu sora-mea, cu trupa - indiferent, ies. Si daca nu ies - in sensul de club/pub/crasma penala, apelez la alte forme de socializare, internet in vreo cafenea, poker, "hai pe la mine sa bem" si tot felul. In acea zi din an in care nu am cum sa socializez, intru oarecum in panica, evident asta s-a intamplat si azi. Evident, instantaneu imbracarea incaltarea mers in lords ceai singur si inapoi acasa. Sunt un sociofil irecuperabil, cum am ajuns in halul asta, trebuie sa am oameni in jur (de la 1 in sus) altfel ma simt ca dracu, cica "singur", ce feeling penal, nici macar n-a fost intens sau de durata, pur si simplu m-a ridicat instantaneu din pat si m-a trimis in centru, scurt si cuprinzator. Sec chiar.
Shoot me sometimes.

Niciun comentariu: