luni, 28 ianuarie 2008

Eire

Am o tipa in messenger. Avem o chestie speciala. Ne cunoastem, ne-am vazut la un concert, e faina. Dar nu asta, ci chestia e ca gandim dubios de similar, patesc de multe ori sa ii scriu ceva si sa imi dau seama ca ea deja mi-a scris acelasi lucru. Invers la fel. Sau gusturile, sau anumite valori, principii, atitudini fata de chestii. Se intampla des, si e ciudat, bizar, dar la modul simpatic.

Acum ceva zile vorbeam iar cu ea, si imi spune "mi-ar place un apartament micut, intr-o zona linistita, dragut, util, calduros, cosy; si cu verde". E izbitor de asemanator cu ce are Peter, facut aproape in totalitate pe ideea de "the orange and the green". Partea si mai interesanta este ca mie imi place de mor apartamentul lui Peter..

Concluzia mea era ca viata e cel putin interesanta cateodata.

Niciun comentariu: