joi, 7 februarie 2008

In tren

In tren cu ceva rusofoni si inca o tipa. Destinatia e Cluj. Intr-un fel prea aproape fata de ce mi-as fi dorit, dar de ce sa fiu rau, Clujul e totusi un oras frumos.

Astazi orice oras mi s-ar parea frumos, de altfel. Katie Melua a fugit iarasi de langa sotul gelos si ma va insoti probabil pe tot drumul. Alaturi de gandurile mele extatice, pentru ca exista zile si zile, insa de cateva zile exista ZILE. In primul rand insa alaturi de alte ganduri minunate, care sunt de altfel intotdeauna acolo cu mine. Am o companie deosebita in seara aceasta.

Tren. Mi-era dor de el, total neasteptat chiar si pentru mine, pentru ca am senzatia ca tocmai ce m-am dat jos din ultimul. Visez la o cuseta, un pat de sus. Sau un vagon de dormit. Visez la un drum Bucuresti-Oradea-Bucuresti, cu un stop in Blue Monday. Foarte multe din amintirile mele sunt legate de trenuri, am petrecut se pare o gramada de timp in ele. Gari, persoane, vagoane, discutii, evenimente, maratoane de peste 1000 km; tot felul de amintiri.

Astazi filosofia ia o pauza. Astazi ceea ce e in sufletul meu nu se discuta pe blog.

Niciun comentariu: