luni, 4 februarie 2008

Katie

Asa o cheama pe prietena mea cea mai noua. Melua. Katie Melua. E un nume frumos.

E o minunatie de femeie. Un sir de evenimente ne-a adus mai aproape unul de celalalt. De atunci petrecem mult timp impreuna. Dimineti, seri, bucurii, tristeti - ca un cuplu adevarat. Ea canta, ca si mine, insa e mult mai priceputa, Katie e profesionista, eu sunt doar un amator. Imi place enorm sa o privesc si sa o ascult cum canta. E atat de sincera si atat de finuta. Si imi spune tot timpul lucruri care ajung in inima mea in locuri pe care nu le-as fi intuit vreodata. Sinceritatea si simplitatea cu care spune lucrurilor pe nume ma dau gata de fiecare data.

O iubesc pe Katie. Dragostea mea insa nu e din aceea de care credeti, e o altfel de dragoste. As putea vorbi despre asta, daca insa as sti ce sa spun. Ceea ce nu e e cazul sincer. Eu totusi o iubesc, asa, in felul meu. Ea nu stie, insa nici nu cred ca trebuie sa stie, si chiar daca ar sti, nu cred ca ar vrea neaparat lucrul acesta. Si nu ma deranjeaza pentru ca relatia noastra e una speciala, care nu depinde de astfel de lucruri. In esenta, ea imi ofera ceea ce eu am nevoie in diferite momente, iar eu ii ofer recunostinta mea.

Katie imi povesteste. Tot timpul, imi spune despre baietii care ii plac - cei timizi din cate am inteles, imi spune despre dragoste, imi spune despre deceptie, despre intrebarile si framantarile ei, despre biciclete, despre calatoria omului pe luna, despre stele, despre blues si despre cate si mai cate. Si eu o ascult fascinat, iubind-o in felul meu inocent si pur. Si iau povestile ei, si le privesc in felul meu, si le compar cu lucruri din viata mea, si imi dau seama ca prietena mea Katie e o minunatie de femeie care mai are si dreptate in tot ceea ce spune, si asta ma face sa ma simt mai bine, pentru ca stiu ca e de acord cu mine in multe privinte.

Relatia noastra se va sfarsi la un moment dat, stiu asta. Nu mi-e teama, nu va fi dureros, pentru ca avem o relatie care e speciala, deosebita de alte relatii, si asta va fi valabil si atunci. Acum ea e femeia care ma face sa vad lucrurile simplu si in culori vii, indiferent ca este sau nu asa. Va veni momentul in care nu voi mai avea nevoie de cantecele ei si voi fi nevoit sa ma despart intr-un fel de ea, insa sigur o voi mai intalni si mai tarziu, si o voi mai asculta povestindu-mi cu vocea ei minunata cate in luna si in stele.

11 comentarii:

Anonim spunea...

eu si colegii mei de birou credem ca e foarte patetic ce zici...

P.S.: a iesit Dona de pe canal cand i-am dat linku asta

Anonim spunea...

Esti dus rau fratzica...Ia-ti un televizor mai mare, poate o sa va potriviti pana la urma

Anonim spunea...

8=======D

Anonim spunea...

io nu te iubesc

Anonim spunea...

ba parca as vrea sa te cunosc

Anonim spunea...

bai baiatule, tu ii trimiti scrisori de dragoste lu' nevasta-mea? nu vezi ca nu te iubeste? vrei sa te znopezc in bataie, mai sburatorule?

Anonim spunea...

vezi Nelule (Nelu Melua), ti-am zis eu ca te insori cu o fleandura, agata copii pe internet, nu-i stau bine ochii in cap. in loc sa te insori cu fata lu' ala de la Aerosmith, aia fata buna, cu avere ...

Anonim spunea...

hmmmm, si eu parca as vrea sa te cunosc!!!!

Anonim spunea...

uhuuu, zdreanta a umblat cu bisexuali, ne face familia de rusine!

Anonim spunea...

Ba Nelule, las-o dracu de treaba...Pai cu din astea esti? Pai cum dracu ii canta nevasta-ta lu bou' asta despre biciclete? Las-o dracu de treaba..

Anonim spunea...

si eu as vrea sa te cunosc, doamna tanti mama lui nelu melua