miercuri, 20 februarie 2008

O cu totul alta treaba

Am fost invitatii lui A.G. Weinberger, (primii invitati chiar) in cadrul unui concert al sau desfasurat sub titlul “Interzis FM – muzici care nu se dau la Radio”, practic am cantat cateva din piesele noastre in mijlocul concertului lui A.G., concertele astea avand un rol de promovare a altor artisti care abordeaza blues-ul. Si nu numai.

Experienta a fost deosebita. Am cantat intr-un teatru din Bucuresti elegant si putin excentric, in fata acelui gen de public care sta in scaun linistit si te asculta, si aplauda doar la sfarsit cand ai terminat piesa. Cu totul altceva fata de crasma cu care eram obisnuit. Nivelul la care s-a organizat evenimentul a fost foarte inalt, tratamentul pe care l-am primit a fost unul foarte bun, din orice punct de vedere. Sincer sa fiu m-am simtit parte din ceva foarte frumos si de bun gust.


Adevarul e ca se pot face multe lucruri frumoase cu putina dedicare, o oarecare doza de ajutor, mult interes si o farama de noroc. Si intr-un final, totul depinde de tine, cum imi spunea cineva.


Un comentariu:

Dani Mocanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.